Kas ir eMāja?

Uz doto brīdi eMāja nodrošina šādas funkcijas:

  • Rēķinu sagatavošana un izsūtīšana ar pāris klikšķiem. Tie tiek automātiski sinhronizēti ar grāmatvedības programmu.
  • Ūdens skaitītāju datu ievadi katram dzīvoklim.
  • Ziņojumu nosūtīšanu pārvaldniekam un paziņojumu saņemšanu.
  • Atgādinājumu sistēmu un visu nepieciešamo informāciju par māju vienuviet.
  • Detalizētu pārskatu veidošanu par ieņēmumiem un izdevumiem.

Mūsu risinājums darbojas tandēmā ar PayTraq pilnvērtīgo grāmatvedības sistēmu, kas piedāvā:

  • Automātisku bankas datu ielādi divas reizes dienā, ietaupot Jūsu laiku.
  • Čeku ielādi ar viedām bibliotēkām, kas automātiski atpazīst uzņēmumus un summas.
  • EDS sistēmas integrāciju, nodrošinot ērtu atskaišu ielādi.
  • Plašu real-time atskaišu klāstu, kas palīdz Jums sekot līdzi ieņēmumiem un izdevumiem jebkurā laikā.
  • Būs gatava e-rēķinu apstrādei līdz 2026. gadam.

Izmaksas:

eMāja: 1 EUR + PVN mēnesī par katru dzīvokli vai rēķinu subjektu*

PayTraq grāmatvedības sistēmas izmantošana: 20 EUR + PVN mēnesī

*Minimālā maksa 15 EUR + PVN

@@

Kā pievienoties eMāja-i:

  1. Atstājiet pieteikumu, aizpildot zemāk esošo formu
  2. Mēs izskatīsim jūsu pieteikumu 3 darba dienu laikā un sazināsimies ar Jums informācijas precizēšanai, pēc tam reģistrēsim jūsu māju eMāja sistēmā
  3. Jūs paziņojiet citiem mājas kopīpašniekiem un izplatāt informāciju par eMāja viņu starpā

Pieteikuma formata

@@