Uz doto brīdi eMāja nodrošina šādas funkcijas:
- Rēķinu sagatavošana un izsūtīšana ar pāris klikšķiem. Tie tiek automātiski sinhronizēti ar grāmatvedības programmu.
- Ūdens skaitītāju datu ievadi katram dzīvoklim.
- Ziņojumu nosūtīšanu pārvaldniekam un paziņojumu saņemšanu.
- Atgādinājumu sistēmu un visu nepieciešamo informāciju par māju vienuviet.
- Detalizētu pārskatu veidošanu par ieņēmumiem un izdevumiem.
Mūsu risinājums darbojas tandēmā ar PayTraq pilnvērtīgo grāmatvedības sistēmu, kas piedāvā:
- Automātisku bankas datu ielādi divas reizes dienā, ietaupot Jūsu laiku.
- Čeku ielādi ar viedām bibliotēkām, kas automātiski atpazīst uzņēmumus un summas.
- EDS sistēmas integrāciju, nodrošinot ērtu atskaišu ielādi.
- Plašu real-time atskaišu klāstu, kas palīdz Jums sekot līdzi ieņēmumiem un izdevumiem jebkurā laikā.
- Būs gatava e-rēķinu apstrādei līdz 2026. gadam.
Izmaksas:
eMāja: 1 EUR + PVN mēnesī par katru dzīvokli vai rēķinu subjektu*
PayTraq grāmatvedības sistēmas izmantošana: 20 EUR + PVN mēnesī
*Minimālā maksa 15 EUR + PVN

Kā pievienoties eMāja-i:
- Atstājiet pieteikumu, aizpildot zemāk esošo formu
- Mēs izskatīsim jūsu pieteikumu 3 darba dienu laikā un sazināsimies ar Jums informācijas precizēšanai, pēc tam reģistrēsim jūsu māju eMāja sistēmā
- Jūs paziņojiet citiem mājas kopīpašniekiem un izplatāt informāciju par eMāja viņu starpā
Pieteikuma formata
